عرفان باقری جزو افرادی است که در سطح پایه برای استقلال بازی کرده و حالا به پرسپولیس پیوسته است

در تاریخ پرسپولیس و استقلال، نفرات متعددی بوده اند که در یکی از تیم های پایه بازی کرده وسپس جذب تیم دیگر شده اند.

به گزارش طرفداری، از نفراتی که در تیم های جوانان یک تیم بازی کرده و در تیم دیگر عضو تیم بزرگسالان بوده اند می توان به بیوک وطنخواه، حسین کلانی و محمد دادکان اشاره کرد که در تیم های جوانان تاج بازی کرده و سپس به تیم بزرگسالان پرسپولیس رفته اند.

اما به جز این نفرات مردان زیادی دیگری هم بوده اند که در تیم های پایه یکی از 2 تیم و در تیم بزرگسالان دیگری حاضر بوده اند.

از جمله این نفرات می توان به خسرو حیدری، محسن بیاتی نیا، محمدرضا مهرانپور و وحید طالب لو اشاره کرد که در تیم های پایه پرسپولیس بوده اند و سپس جذب تیم بزرگسالان استقلال شدند، افرادی دیگری هم ابتدا در تیم های پایه استقلال بودند و بعد به تیم بزرگسالان پرسپولیس رفته اند که در این میان، فرزاد آشوبی، محمد انصاری و همین عرفان باقری جزو نفرات قابل اشاره هستند.

ضمنا نفراتی مثل محمود کلهر و مجید نامجو مطلق هم در تیم های پایه استقلال بازی کرده و سپس بازیکن تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس شده اند.

از این دست بازیکنان در فوتبال ایران زیاد هستند. آیا عرفان باقری می تواند همانند فرزاد آشوبی و نامجو مطلق در تیم پرسپولیس بازیکن موفقی باشد؟ باید منتظر ماند و دید.